Het Flevoziekenhuis doet er alles aan om uw bezoek zo prettig mogelijk te laten verlopen. Maar wat kunt u doen als u niet tevreden bent? Of juist wél tevreden bent over onze dienstverlening? We vinden het belangrijk dat u ons dit laat weten. Met uw opmerkingen kunt u een belangrijke bijdrage leveren aan betere zorg- en dienstverlening. Iedere reactie is welkom. Wij bieden u de volgende mogelijkheden:

Wilt u ons waarderen?

  • Wilt u uw ervaringen in het Flevoziekenhuis delen met andere (nieuwe) patiënten? Ga naar ZorgkaartNederland en waardeer ons ziekenhuis. U kunt ook één van onze specialisten persoonlijk waarderen. Hiermee helpt u ook andere patiënten bij het maken van keuzes in de gezondheidszorg.
    ZorgkaartNederland Logo
  • In ons Gastenboek kunt u opmerkingen over het Flevoziekenhuis kwijt.

  • Wilt u een specifiek persoon of afdeling een berichtje sturen? Maak dan gebruik van een kaartje voor een medewerker.

Heeft u een tip, idee of klacht?

  • Suggesties of ideeën? U kunt het Laat-het-ons-weten-formulier gebruiken om kleine punten aan te geven die volgens u voor verbetering vatbaar zijn. Wij stellen het op prijs als u met ons meedenkt. 
  • Indien u een klacht hebt kunt u via klachten en kritiek een digitaal klachtenformulier invullen

  • Jaarlijks bezoeken ruim 100.000 patiënten (cliënten) het Flevoziekenhuis. De Cliëntenraad behartigt de ‘algemene’ belangen van deze patiënten en hun naasten door te adviseren over alle wezenlijke veranderingen in het ziekenhuis. Het recht van de patiënt is daarbij uitgangspunt.

  • Het is mogelijk dat u wordt benaderd voor een enquête tijdens of na uw ziekenhuisbezoek. Uw deelname hieraan wordt zeer gewaardeerd.

  • Vragen en opmerkingen over de website kunt u mailen naar de webmaster.