Achtste roze lintje voor borstkankerzorg Flevoziekenhuis
Achtste roze lintje voor borstkankerzorg Flevoziekenhuis

Begin deze maand ontving de Mammapoli van het Flevoziekenhuis voor de achtste achtereenvolgende keer het roze lintje van de BorstkankerVereniging Nederland (BVN). Oncologisch chi ...

Lees verder ...
Cardioloog Flevoziekenhuis onderzoekt patiënten Oostvaarderskliniek
Cardioloog Flevoziekenhuis onderzoekt patiënten Oostvaarderskliniek

Deze week brachten cardioloog Aukje en doktersassistent Suzanne van het Flevoziekenhuis een bezoek aan de Oostvaarderskliniek in Almere. In Forensisch Psychiatrisch Centrum (FPC) ...

Lees verder ...
6 oktober: Vind je baan in 1 dag!
6 oktober: Vind je baan in 1 dag!

Op 6 oktober a.s. organiseert het Flevoziekenhuis een uniek evenement dat je niet mag missen als je op zoek bent naar een (nieuwe) baan in de zorg! Op dit evenement kun je op een ...

Lees verder ...
Zomersamenvoeging: Orthopedie / Traumachirurgie trekt in bij Chirurgie & Short stay
Zomersamenvoeging: Orthopedie / Traumachirurgie trekt in bij Chirurgie & Short stay

Vanaf a.s. zondag trekt de verpleegafdeling Orthopedie / Traumachirurgie tijdelijk in bij de verpleegafdeling Chirurgie & Short stay op de 2e verdieping. De route voor Orthop ...

Lees verder ...
Almere loopt voorop in wondzorg
Almere loopt voorop in wondzorg

De specialisten van het Wond expertise centrum (WEC) van het Flevoziekenhuis hebben de krachten gebundeld met Zorggroep Almere om de beste mogelijke wondzorg te kunnen bieden aan ...

Lees verder ...

Patiënten ervaren meer aandacht en gastvrijheid. Dat blijkt uit wachtkamerinterviews, focusgesprekken en spontane reacties in de wandelgangen. Maar ook ‘harde cijfers’ laten zien dat we resultaten boeken op bejegening. Mandev, het bureau achter onze VIP-bejegeningstrainingen bracht de waardering van patiënten voor ons gedrag zowel voor (0-meting) als na de trainingen (1-meting) in kaart. We boeken winst op gedragsaspecten als oogcontact en aandacht, wijzen op informatie, rekening houden met privésituatie, meelopen als iemand de weg zoekt, groeten en herkend worden en contact houden tijdens het wachten. Juist deze aspecten, waarin een medewerker zelf initiatief neemt en het verschil maakt, kregen aandacht in de trainingen. Maar eerlijk is eerlijk, het kan nog beter. Niet alle patiënten zijn tevreden, en dat moet ons streven zijn. We leggen de lat hoog.

 

  • Zwanger in Almere
  • Kaartje sturen
  • Gastenboek
  • bloedafname
  • Oncologisch Centrum
  • Meerjarenbeleid 2015-2019
Previous Next

vind je baan in 1 dag

Agenda

Cursus Weight Watchers
dinsdag 21 augustus 2018
09:30 - 10:30
NAH Knooppunt Almere
donderdag 23 augustus 2018
09:00 - 12:00
Cursus Weight Watchers
dinsdag 28 augustus 2018
09:30 - 10:30
Workshop "Look Good... Feel Better"
maandag 3 september 2018
10:00 - 12:00
Informatieavond voor zwangeren
maandag 3 september 2018
19:30 - 21:30
Cursus Weight Watchers
dinsdag 4 september 2018
09:30 - 10:30
NAH Knooppunt Almere
donderdag 6 september 2018
09:00 - 12:00