Informatieteam over zorgverzekeringen in Flevoziekenhuis
Informatieteam over zorgverzekeringen in Flevoziekenhuis

Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) informeert Nederlanders elk jaar over de veranderingen in de zorg. De campagne ‘Ik regel mijn zorg goed’ richt zich ...

Lees verder ...
Acties rond CAO op woensdag 20 november
Acties rond CAO op woensdag 20 november

Op woensdag 20 november voert een deel van de medewerkers van het Flevoziekenhuis actie over de CAO. Dit wordt ingevuld door op een doordeweekse dag een zogenaamde zondagsdienst  ...

Lees verder ...
Flevoziekenhuis in kopgroep van 9 ziekenhuizen op de Elsevier-ranglijst
Flevoziekenhuis in kopgroep van 9 ziekenhuizen op de Elsevier-ranglijst

Het Flevoziekenhuis behaalt de maximale eindscore in het Elsevier-onderzoek ‘De beste ziekenhuizen 2019’. Het eindoordeel van het onderzoek rust op twee pijlers: patiëntgeri ...

Lees verder ...
Nieuwe editie van Thuis
Nieuwe editie van Thuis

In de week van 18 november verschijnt de nieuwe Thuis, de informatiekrant van het Flevoziekenhuis. In deze editie vertelt chirurg Stef Smeets over obesitaschirurgie. Twee van zij ...

Lees verder ...
Flevoziekenhuis op 29 in AD Ziekenhuis Top 100
Flevoziekenhuis op 29 in AD Ziekenhuis Top 100

Het Flevoziekenhuis is op de 29ste positie geëindigd in de jaarlijkse AD Ziekenhuis Top 100. Dat is 5 plekken hoger dan vorig jaar. De AD Ziekenhuis Top 100 verschijnt dit jaar  ...

Lees verder ...

Patiënten ervaren meer aandacht en gastvrijheid. Dat blijkt uit wachtkamerinterviews, focusgesprekken en spontane reacties in de wandelgangen. Maar ook ‘harde cijfers’ laten zien dat we resultaten boeken op bejegening. Mandev, het bureau achter onze VIP-bejegeningstrainingen bracht de waardering van patiënten voor ons gedrag zowel voor (0-meting) als na de trainingen (1-meting) in kaart. We boeken winst op gedragsaspecten als oogcontact en aandacht, wijzen op informatie, rekening houden met privésituatie, meelopen als iemand de weg zoekt, groeten en herkend worden en contact houden tijdens het wachten. Juist deze aspecten, waarin een medewerker zelf initiatief neemt en het verschil maakt, kregen aandacht in de trainingen. Maar eerlijk is eerlijk, het kan nog beter. Niet alle patiënten zijn tevreden, en dat moet ons streven zijn. We leggen de lat hoog.

 

  • bloedafname
  • Oncologisch Centrum
  • Meerjarenbeleid 2015-2019
  • MijnFlevoziekenhuis.nl
  • Zwanger in Almere
  • Kaartje sturen
  • Gastenboek
Previous Next

ziekenhuischeck

Agenda

NAH Knooppunt Almere
donderdag 21 november 2019
09:00 - 11:00
Buddygroep borstkanker: koffie/thee/vragenuurtje
maandag 2 december 2019
10:45 - 12:00
Informatieavond voor zwangeren
maandag 2 december 2019
19:30 - 21:30
'Ik regel mijn zorg goed' informatiebijeenkomst
dinsdag 3 december 2019
09:00 - 17:00
Informatieteam over zorgverzekeringen in Flevoziekenhuis
dinsdag 3 december 2019
09:00 - 17:00
NAH Knooppunt Almere
donderdag 5 december 2019
09:00 - 11:00
Samen voor borstvoeding
dinsdag 10 december 2019
19:30 - 21:30