Update: telefoonstoring voorbij, hulpdiensten en Spoedpost weer normaal bereikbaar
Update: telefoonstoring voorbij, hulpdiensten en Spoedpost weer normaal bereikbaar

De landelijke telefoonstoring is voorbij. Zowel het noodnummer 112 als Spoedpost Almere zijn weer normaal bereikbaar. Kijk voor meer informatie ook op Omroep Flevoland.

Lees verder ...
Flevoziekenhuis opent tweede prikpost voor patiënten Lelystad
Flevoziekenhuis opent tweede prikpost voor patiënten Lelystad

Ook veel patiënten en zwangeren uit Lelystad en omgeving bezoeken een medisch specialist van het Flevoziekenhuis. Om deze patiënten zo goed mogelijk van dienst te zijn, bieden  ...

Lees verder ...
Succesvol 2018 voor Flevoziekenhuis
Succesvol 2018 voor Flevoziekenhuis

Het Flevoziekenhuis kijkt terug op een hectisch, memorabel en succesvol 2018. Dat blijkt uit het bestuursverslag en de jaarrekening 2018 die per 1 juni zijn gepubliceerd. “We h ...

Lees verder ...
Flevoziekenhuis maakt bloedprikken makkelijker met digitale VeinViewer
Flevoziekenhuis maakt bloedprikken makkelijker met digitale VeinViewer

Voor een succesvolle bloedafname, is het vinden van een geschikte ader essentieel. Het laboratorium Bloedafname van het Flevoziekenhuis heeft sinds kort de beschikking over een n ...

Lees verder ...
Eerste twee operaties obesitaszorg succesvol uitgevoerd
Eerste twee operaties obesitaszorg succesvol uitgevoerd

Op 15 april is bij de eerste twee patiënten een maagverkleining (de zogenaamde gastric bypass) succesvol uitgevoerd in het Flevoziekenhuis. Bariatrisch chirurgen Stef Smeets en  ...

Lees verder ...

Onze patiënten waarderen de zorg in de polikliniek gemiddeld met een 8,3. Dat is precies gelijk aan het gemiddelde van 40 vergelijkbare zorgaanbieders. Voor de zorg in de kliniek scoort het Flevoziekenhuis een tevredenheid van 8,0. Dat ligt iets onder het landelijke gemiddelde (8,2). Patiënten zijn positief over de ontvangst, het contact met de arts, de bereikbaarheid en de inrichting. De wachttijd in de polikliniek is een verbeterpunt. Bij patiënten die worden opgenomen kan de informatie bij het ontslag en de communicatie rond medicatie worden verbeterd. Een en ander blijkt uit de Consumer Quality Index Ziekenhuizen (CQI-Z), een groot landelijk onderzoek naar patiënttevredenheid waar het Flevoziekenhuis tweemaal per jaar aan deelneemt. De uitkomsten van het onderzoek gebruikt het Flevoziekenhuis om de zorg verder te verbeteren.

Meer weten? Kijk op: www.flevoziekenhuis.nl/uw-ervaring-telt

Pin It

 

  • Kaartje sturen
  • Oncologisch Centrum
  • MijnFlevoziekenhuis.nl
  • bloedafname
  • Gastenboek
  • Zwanger in Almere
  • Meerjarenbeleid 2015-2019
Previous Next

ziekenhuischeck

Agenda

Informatieavond voor zwangeren
maandag 1 juli 2019
19:30 - 21:30
Workshop "Look Good... Feel Better"
dinsdag 2 juli 2019
09:45 - 12:15
NAH Knooppunt Almere
donderdag 4 juli 2019
09:00 - 11:00
Samen voor borstvoeding
dinsdag 9 juli 2019
19:30 - 21:30
NAH Knooppunt Almere
donderdag 18 juli 2019
09:00 - 11:00
NAH Knooppunt Almere
donderdag 1 augustus 2019
09:00 - 11:00
Informatieavond voor zwangeren
maandag 5 augustus 2019
19:30 - 21:30