Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Los de som op: 18 plus 11 is

Rob Heuperman

Voor een achteraf toch tegenvallende darmoperatie, heb ik 4 dagen in het Flevo mogen verblijven, op de afdeling chirurgie.Wat een toppers! 25 hechtingen en toch wel veel pijn later, weer thuis! Chirurgie mensen bedankt! Ook betrokken MDL arts een groot complimen! Allemaal een dikke knuffel!

maandag 20 februari 2017

Tomm schreuder

Afgelopen week lag me tante in t ziekenhuis vrij ernstig. Het was al laat en we wilde wat eten in t Flevoziekenhuis wij bestellen bij de warme kant. Vervolgens dik half uur gewacht. In tussen tijd me nichtje vragen hoelang t duurd zeggen ze "ja het was druk", mn nichtje ja daar kopen wij niks voor Wii hebben ook haast. Kwam t eten eindelijk was t eten ook nog eens koud. Ga je er weer heen gaat het de oven in en je raad het al koud krijg je t terug. Dit is een schande voor t Flevo ziekenhuis z'n slechte keuken en ne betaald ook nog eens dik voor je gerechten. De volgende keer bestellen we wel dit is echt oplichting meer dan 50 euro voor 4 personen en ook nog koud

Reactie van restaurant Vermaat

Geachte meneer Schreuder,

Allereerst hartelijk dank voor uw genomen tijd en moeite. Wij betreuren het feit dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij nemen uw klacht zeer serieus en hebben dit dan ook grondig intern besproken met alle betrokkenen. Hieruit hebben wij geconstateerd dat u op de hoogte bent gesteld van de drukte op dat moment. Dit was onder andere te verwijten aan 1 defecte frituur en een aantal lopende bestellingen. Op het moment dat u aangaf om de trein te moeten halen hebben mijn collega’s hun uiterste best gedaan om de gehele bestelling zo snel mogelijk aan uw mee te geven. Nogmaals bedankt voor het nemen van de moeite en mijn oprechte excuses voor uw minder prettige ervaring.

Het spijt mij enorm uw ervaring te moeten lezen. Ik hoop dat wij desondanks nog eenmaal de mogelijkheid krijgen u te laten zien dat uw ervaringen zeker niet representatief zijn voor ons restaurant.

Floormanager Vermaat Flevoziekenhuis.

maandag 20 februari 2017

Myrthe ten Berge

Deze maand werd mijn tweede dochter geboren in het ziekenhuis. Ik had een ingeleide bevalling en zag daar wel een beetje tegenop. Maar wat ben ik nu 2,5 week later ontzettend blij! De bevalling is heel erg goed gegaan en mijn zorgen over een vlotte bevalling werden serieus genomen. Verloskundige mevrouw Engel en assistent Cupido samen met verpleegkundige Conny hebben me enorm goed begeleid en in 4,5 uur ben ik supersnel en vlot bevallen van mijn dochter. Ik heb alleen maar goede herinnering aan de dagen en zou het zo weer doen. Tevens heb ik gebruik gemaakt van de complementaire zorg en een voetmassage gekregen. Ik zou iedere vrouw die moet gaan bevallen aanraden om zich hierover te laten informeren. Het is heerlijk en draagt zeker bij aan een ontspannen begin van de bevalling! Iedereen in het ziekenhuis die bij de bevalling een rol heeft gespeeld, van de afdeling verloskunde, gynaecologie, complementaire zorg en neonatologie wil ik ontzettend bedanken voor de fijne ervaring! Wij zijn dolgelukkig met onze dochter!

zondag 19 februari 2017

Rik Lohman

Afgelopen maanden behandeld voor vaatvernauwing. Ballon geplaatst en gedotterd. Erg goed geholpen door al het personeel, medische staf, specialist. Toegankelijk, uiterst vriendelijk, zorgzaam. Chapeau !!! Anita (Arts), ga zo door

woensdag 15 februari 2017

J.M.C. Vonk

Gisteren 13 Dec een Duimoperatie gehad door Dr Kurek als altijd weer super gedaan, Dr Kurek heeft mij al vaak geopereerd een geweldige arts waar ik alle vertrouwen in heb en je goed op je gemak weet te stellen, ook het verplegend personeel allemaal even vriendelijk, Dr Kurek en verpleging bedankt voor de goede verzorging. .Een tevreden Patient.

woensdag 14 december 2016

 
Powered by Phoca Guestbook