Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 19 plus 10 is

W. klomp
Moest vanmorgen in het ziekenhuis zijn en trof daar tot mijn grote verbazing een nieuw bewegwijzeringssysteem.het bord was beduidend kleiner met kleinere letters als het vorige volgens mij veel duidelijkere bord. Je moet nu routes volgen die alleen met nummers aangegeven staan, wat een slecht systeem. Er liepen veel mensen te zoeken, zelfs personeel. Wij werden doorverwezen naar achtereenvolgens cardiologie, lab en ro afdeling en hebben het hele ziekenhuis door lopen dwalen. Uiteindelijk naar de centrale hal en op het bord gekeken welke nummers we moesten hebben en deze nummers genoteerd.

Reactie Flevoziekenhuis:
Zo zie je maar weer dat er geen perfecte systemen bestaan. Op onze oude bewegwijzering was veel kritiek en ontvingen wij heel veel klachten. De nieuwe systematiek is een veelgebruikt recept voor de bewegwijzering in grote gebouwen, waaronder diverse ziekenhuizen. Uitgangspunt is dat iedere eindbestemming - polikliniek, verpleegafdeling, ondersteunende afdeling - in het ziekenhuis een eigen routenummer heeft dat te vinden is op een groot indexbord bij de hoofdingang. Een patiënt of bezoeker hoeft daardoor maar 1 nummer te onthouden en te volgen om op de juiste bestemming te komen. Er is ook een digitale routewijzer, www.routewijzerflevoziekenhuis.nl. Uiteraard begrijpen wij dat het soms even wennen is, zeker voor mensen die een ander systeem gewend zijn, maar het overgrote deel van de patiënten en bezoekers vindt op dit moment prima zijn of haar weg.

woensdag 11 juli 2018
jn Theunissen
Complimenten aan de polikliniek chirurgie. Vetbulten laten verwijderen en een 5 sterren behandeling gekregen. Duidelijke informatie veel persoonlijke aandacht en een vrolijk team.

dinsdag 03 juli 2018
Corina Klerkx
Ik wil mijn complimenten geven aan de afd kaakchirurgie!! Wat een geweldig lieve mensen werken daar. Van de gastvrouw, narcotiseur, verpleging, stage lopers en natuurlijk de kaakchirurg zelf!! Ben vandaag om 13.30 geholpen en het is in één woord TOP!!!

maandag 02 juli 2018
patient
toch wel heel vreemd dat complimentjes geven en positieve berichten plaatsen zo makkelijk gaat; Waardeer knop, positief gastenboek, kaartje sturen. Maar voor klachten is een ellenlange klachtenprocedure.

Beste,
Natuurlijk ontvangt het Flevoziekenhuis graag complimentjes. Maar ook minder positieve berichten zijn welkom, op voorwaarde dat deze voldoen aan fatsoensregels. Een klachtenprocedure kan als lang worden ervaren. Dit heeft te maken met de zorgvuldigheid waarmee het traject doorlopen moet worden.

zondag 01 juli 2018
C,lazeron
Mijn respect voor de doktoren, assistenten en verder verplegend personeel van de afdeling dermatologie. Allemaal even kundig in hun vak, vriendelijk en behulpzaam. ook niet te vergeten de dames bij de receptie. Dank voor alles.

zaterdag 23 juni 2018
 
Powered by Phoca Guestbook