Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 20 plus 8 is

Tineke van der Wel
Graag wil ik mijn enorme waardering uitspreken over de afdeling COLONCARE. Marleen, Iris, Judith en Bertine zijn fantastische meiden! Bij mij werd endeldarmkanker geconstateerd en dan zijn deze dames ervoor om je te helpen met al je vragen en problemen. Je mag hen altijd bellen, hebben een luisterend oor en stellen je op je gemak, geven goede adviezen en zelfs een dikke knuffel! Deze afdeling is onmisbaar in het proces van behandelingen. Met mij gaat het nu goed en ben deze dames dan ook heel erg dankbaar voor wat ze voor mij en mijn gezin betekenden. Dikke kus, Tineke.

donderdag 16 augustus 2018
Faten Zaghloul-Lever
Via deze weg wil ik, ook namens mijn man, mijn grote waardering uiten voor arts Marjolein van Zummeren, werkzaam op de afdeling Gynaecologie & Verloskunde. Zonder haar geweldige coaching en multitasking kwaliteiten was mijn bevalling en de start van mijn zoontje nooit zo voorspoedig mogelijk gelopen. Mevr. van Zummeren is een down to earth en zeer kundige vakvrouw gebleken. Ik wens haar heel veel succes toe in haar verdere loopbaan. Iedere vrouw mag zich gelukkig prijzen met haar als gynaecoloog!

zondag 05 augustus 2018
Lieneke
Prettig die " one stop shop" bij cardiologie!! Alle onderzoeken snel achter elkaar. Prima!!

woensdag 25 juli 2018
Chelle
Maandag in de namiddag met spoed met mijn dochter naar de SEH vanwege een botbreuk in haar bovenarm. Ondanks de ontzettende drukte op de betreffende afdelingen, een foto kunnen maken op radiologie, terecht gekomen op SEH en een gipsverband om gekregen in de gipsverband. Voor mijn dochtertje duurde het allemaal net iets te lang, ze viel ook in slaap, maar de medewerkers, van de baliemedewerkster bij radiologie tot aan de verpleegkundigen en artsen bij de SEH deden hun uiterste best om het allemaal voor elkaar te krijgen. Hier en daar wat verbeterpunten maar de intentie om goede zorg te leveren is zichtbaar. Bedankt !

woensdag 18 juli 2018
W. klomp
Moest vanmorgen in het ziekenhuis zijn en trof daar tot mijn grote verbazing een nieuw bewegwijzeringssysteem.het bord was beduidend kleiner met kleinere letters als het vorige volgens mij veel duidelijkere bord. Je moet nu routes volgen die alleen met nummers aangegeven staan, wat een slecht systeem. Er liepen veel mensen te zoeken, zelfs personeel. Wij werden doorverwezen naar achtereenvolgens cardiologie, lab en ro afdeling en hebben het hele ziekenhuis door lopen dwalen. Uiteindelijk naar de centrale hal en op het bord gekeken welke nummers we moesten hebben en deze nummers genoteerd.

Reactie Flevoziekenhuis:
Zo zie je maar weer dat er geen perfecte systemen bestaan. Op onze oude bewegwijzering was veel kritiek en ontvingen wij heel veel klachten. De nieuwe systematiek is een veelgebruikt recept voor de bewegwijzering in grote gebouwen, waaronder diverse ziekenhuizen. Uitgangspunt is dat iedere eindbestemming - polikliniek, verpleegafdeling, ondersteunende afdeling - in het ziekenhuis een eigen routenummer heeft dat te vinden is op een groot indexbord bij de hoofdingang. Een patiënt of bezoeker hoeft daardoor maar 1 nummer te onthouden en te volgen om op de juiste bestemming te komen. Er is ook een digitale routewijzer, www.routewijzerflevoziekenhuis.nl. Uiteraard begrijpen wij dat het soms even wennen is, zeker voor mensen die een ander systeem gewend zijn, maar het overgrote deel van de patiënten en bezoekers vindt op dit moment prima zijn of haar weg.

woensdag 11 juli 2018
 
Powered by Phoca Guestbook