Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 4 plus 16 is

FYJ Rombout
Goedemiddag. Sta ik gisterenmiddag 26-2-19 in uw mooie ziekenhuis bij de balie van de radiologie. Goeie medewerkers die mijn naam proberen te zoeken in het systeem voor een ingreep. Mijn vriendin gaat naar de neurologie want de afspraak is niet bevestigd. Vorige week wel met verifieren van mij voor de zekerheid. lang verhaal-kort maken. Er gaan nu veel dingen mis wat normaal is als er een bubs patienten zijn bijgekomen vanuit alle gesloten klinieken. HOE KAN DAT NEDERLAND? Is het een idee om er een speciaal persoon op de klachten te zetten. Ik ben nu 1 1/2 jaar vaste klant voor veel verschillende dingen, maar het gaat de afgelopen maand niet goed. Ik was dol op jullie zh. Favoriet van het ziekenhuis t/m december 2018. gaat echt niet goed en zie veel medewerkers en patienten klagen. Groet Yvonne Rombout.

Bijzonder vervelend dat uw afspraak meerdere malen verzet moest worden. Mocht u vragen hierover hebben, adviseren wij u om dit met uw behandelend arts te bespreken. Uw klacht is inmiddels ontvangen.

woensdag 27 februari 2019
Jan klaver
Gisteren liesbreukoperatie dmv 3 gaatjes gehad. Ik zag er tegenop maar het is een fluitje van een cent. Ook de dagverpleging een enorm compliment. Alles rustig en duidelijk uitgelegd en niets was te veel, toppie. Ook Dr. Goossen bedankt voor de prima operatie!

woensdag 20 februari 2019
Glenn hendriks
Gisteren met flinke angst naar Flevoziekenhuis gegaan voor behandeling bij kaakchirurgie, verrassend viel het me achteraf flink mee, ze hebben me goed geholpen en zijn erg aardig en vriendelijk! Graag bedank ik nog dhr. Herpen en de assistent voor goede werk en vriendelijkheid, echt mijn complimenten! met vriendelijke groeten Glenn Hendriks

woensdag 13 februari 2019
Hanneke Kooijman
Gisterenavond rond 22.00 uur werd mijn man per ambulance naar de spoedeisende hulp gebracht na een val in de huiskamer. Punt 1 veel respect voor de aardige broeder van de ambulance. Er kwam een arts aan te pas, wat een geweldige lieve maar vooral deskundige arts. Maar ook de 2 verpleegkundigen waren zeer vriendelijk. Toen mijn man eindelijk werd "goedgekeurd" om met mij en de auto werd hij keurig met een rolstoel gebracht want hij had niets aan zijn voeten! Wilt u deze mensen namens ons bedanken? Met vriendelijke groet, Hanneke Kooijman

vrijdag 25 januari 2019
Jan Gelderblom
Medio december opgenomen in het Flevo. Binnen 12 uur de goede diagnose gesteld bij een toch wel zeldzame ziekte. Direct naar het AMC gebracht, was ik meteen op de goede plek om de behandeling te starten. Prima zorg, mijn complimenten.

woensdag 23 januari 2019
 
Powered by Phoca Guestbook