Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 18 plus 5 is

jn Theunissen
Complimenten aan de polikliniek chirurgie. Vetbulten laten verwijderen en een 5 sterren behandeling gekregen. Duidelijke informatie veel persoonlijke aandacht en een vrolijk team.

dinsdag 03 juli 2018
Corina Klerkx
Ik wil mijn complimenten geven aan de afd kaakchirurgie!! Wat een geweldig lieve mensen werken daar. Van de gastvrouw, narcotiseur, verpleging, stage lopers en natuurlijk de kaakchirurg zelf!! Ben vandaag om 13.30 geholpen en het is in één woord TOP!!!

maandag 02 juli 2018
patient
toch wel heel vreemd dat complimentjes geven en positieve berichten plaatsen zo makkelijk gaat; Waardeer knop, positief gastenboek, kaartje sturen. Maar voor klachten is een ellenlange klachtenprocedure.

Beste,
Natuurlijk ontvangt het Flevoziekenhuis graag complimentjes. Maar ook minder positieve berichten zijn welkom, op voorwaarde dat deze voldoen aan fatsoensregels. Een klachtenprocedure kan als lang worden ervaren. Dit heeft te maken met de zorgvuldigheid waarmee het traject doorlopen moet worden.

zondag 01 juli 2018
C,lazeron
Mijn respect voor de doktoren, assistenten en verder verplegend personeel van de afdeling dermatologie. Allemaal even kundig in hun vak, vriendelijk en behulpzaam. ook niet te vergeten de dames bij de receptie. Dank voor alles.

zaterdag 23 juni 2018
Saskia
Complimenten voor de verpleging van dagopname. Zij zorgen er altijd voor dat je snel geholpen wordt en staan altijd voor je klaar. En wat ik vooral zo prettig vind is dat er net terug van de OK meteen aan je gevraagd wordt of je al iets wil eten, en je dat dan ook binnen een paar minuten daadwerkelijk krijgt. Hartelijke groet Saskia

woensdag 06 juni 2018
 
Powered by Phoca Guestbook