Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 13 plus 7 is

patient
toch wel heel vreemd dat complimentjes geven en positieve berichten plaatsen zo makkelijk gaat; Waardeer knop, positief gastenboek, kaartje sturen. Maar voor klachten is een ellenlange klachtenprocedure.

Beste,
Natuurlijk ontvangt het Flevoziekenhuis graag complimentjes. Maar ook minder positieve berichten zijn welkom, op voorwaarde dat deze voldoen aan fatsoensregels. Een klachtenprocedure kan als lang worden ervaren. Dit heeft te maken met de zorgvuldigheid waarmee het traject doorlopen moet worden.

zondag 01 juli 2018
C,lazeron
Mijn respect voor de doktoren, assistenten en verder verplegend personeel van de afdeling dermatologie. Allemaal even kundig in hun vak, vriendelijk en behulpzaam. ook niet te vergeten de dames bij de receptie. Dank voor alles.

zaterdag 23 juni 2018
Saskia
Complimenten voor de verpleging van dagopname. Zij zorgen er altijd voor dat je snel geholpen wordt en staan altijd voor je klaar. En wat ik vooral zo prettig vind is dat er net terug van de OK meteen aan je gevraagd wordt of je al iets wil eten, en je dat dan ook binnen een paar minuten daadwerkelijk krijgt. Hartelijke groet Saskia

woensdag 06 juni 2018
Jessica
Ik wil Liesbeth vd afdeling Neurologie nogmaals bedanken voor haar inzet dat we sneller terecht kunnen in het amc na een verwijzing via het flevoziekenhuis. THANKS namens Jessica en Melanie.

woensdag 25 april 2018
R Water
Het beste ziekenhuis dat ik ken. Maar nu toch een minpuntje. Teleurgesteld over de slechte telefonische bereikbaarheid van de afdeling orthopedie na 20 minuten zonder iemand aan de lijn te krijgen opgehangen. Jammer terwijl het een prima ziekenhuis is.

Wat vervelend om te horen, uw melding is inmiddels doorgegeven aan de poli. Excuses voor het ongemak.

dinsdag 03 april 2018
 
Powered by Phoca Guestbook