Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 7 plus 5 is

Pregers
Donderdag 13-12-18 gebeld naar de afdeling Orthopedie voor een afspraak. Na 19 minuten het bandje te hebben aangehoord werd eindelijk opgenomen. De dienstdoende baliemedewerkster nam op en vroeg of ik even geduld kon hebben. Na weer 10 minuten te hebben gewacht werd de verbinding verbroken. Daarna weer gebeld en werd pas na 11 minuten te woord gestaan. Ik belde voor een afspraak voor over een week overeenkomstig de afspraak met de chirurg. Tot mijn verbazing zei de receptioniste dat ik 6 weken eerder had moeten bellen. Niet erg dienstverlenend.

Wat bijzonder vervelend voor u. Mocht u persoonlijk contact wensen dan verzoek ik u om het klachtenformulier op de website in te vullen zodat contact met u opgenomen kan worden.

donderdag 13 december 2018
henk busman
ik ben vandaag geholpen aan een triggerfinger en een koetsierhand, beide aan de rechter hand. Dit was de eerste keer na 30 jaar dat ik geopereerd ben, dus best wel zenuwachtig. Maar dit was onterecht want de verpleegster Sjan van de dagbehandeling stelde mij al enigszins gerust en de narcotiseur ten Haaf heeft mij vreselijk goed begeleid en de chirurg Knottebelt wat een topper. Al met al wil ik iedereen bedanken die mij hebben geholpen en mij op me gemak hebben gesteld, top bedankt.

woensdag 28 november 2018
Naomi
Afdeling Chirurgie/short stay. Zeer onpersoonlijke, onkundige en niet doortastende verpleegkundige. Alles 20x moeten vragen, komen in een dienst soms maar 1x langs. Geen hulp bij mobilisatie, slechte voorlichting.

Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring hebt gehad op de verpleegafdeling. Mag ik u vragen om uw naam en telefoonnummer door te geven via klachten@flevoziekenhuis.nl. Na ontvangst van uw gegevens zal de teamleider van de verpleegafdeling telefonisch contact met u opnemen om uw ervaringen met u te bespreken.

zondag 18 november 2018
Yolande Kaatee Adriaans
Wat een ontzettend fijne, duidelijke en vakkundige chirurg is dr. A. vd Ven. Ik ben ontzettend blij om deze arts getroffen te hebben. Mijn vertrouwen en dankbaarheid is groot.

dinsdag 06 november 2018
Anke
Voor de mensen op de O.K van de Pijnpoli: Graag wil ik mijn complimenten geven aan dr. B. Renshof voor de duidelijke en deskundige uitleg van de wortelblokkade, hij nam er de tijd voor, super!! Ook mijn waardering voor het verplegend personeel op deze afdeling, dank lieve mensen!

donderdag 25 oktober 2018
 
Powered by Phoca Guestbook