Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 7 plus 8 is

Martijn de Vries
Geweldig. Het blijft een top ziekenhuis! Knap gedaan en respect voor de gastheren en gastvrouwen!

zaterdag 04 september 2010
H G Ouwerkerk
Van harte gefeliciteerd; met nog meer vertrouwen ga ik de 13e september naar het ziekenhuis!

zaterdag 04 september 2010
se vd Heuvel
Ik ben het met het AD eens. Het ziekenhuis is zo verbeterd (sommige afdelingen nog niet) in vergelijking met 5 jaar geleden. Ben nu vanaf feb 2010 2 keer per maand in het ziekenhuis, maar ze zijn zo vriendelijk de assistentes en ze helpen je met vervolgafspraken je wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd. Ga zo door.

zaterdag 04 september 2010
Jan
Super dat het Flevoziekenhuis op 1 staat!! Er is dus blijkbaar echt gewerkt aan de punten die 2 jaar geleden zo slecht leken te zijn. Het Flevo is blijkbaar een goed team geworden en kan zichzelf verbeteren. Jammer dat er steeds mensen blijven die zo negatief reageren. Wees toch eens positief dat werkt veel beter. Een negatief punt vinden is altijd zo gemakkelijk. Ik kan niet veel meer zeggen dan dat ik het een prettig ziekenhuis vindt om naar toe te gaan, ondanks dat ik natuurlijk liever niet naar een ziekenhuis ga. Ik vindt af en toe een muziekje wel prettig. Voor alle medewerkers (dus ook directie raad van bestuur) Super goed gedaan, ga zo door.

vrijdag 03 september 2010
Jaap Lubbers
heel leuk no 1, maar ik hoor toch echt geen al te beste verhalen over dit ziekenhuis, en wil er zelf ook niet meer naar toe, lang wachten, weinig respect, en veel fouten is de ervaring van naast mij velen om mij heen. Dus waarop gebasseerd? waarschijnlijk op vrienden van medewerkers of?, geen oordeel naar de meningen van groot deel van Almere, peil die eens

vrijdag 03 september 2010
 
Powered by Phoca Guestbook