Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 19 plus 12 is

Johan Muller
Er staat niets op de website van het Flevoziekenhuis over parkeren voor gehandicapten; begrijpelijk, want het Flevoziekenhuis laat dit willens en wetens uit de hand lopen bleek mij na contact met de buurtregisseur.Natuurlijk draait het weer om geld.Er zijn 10 invalidenparkeerplekken(Hospitaaldreef) die grotendeels bezet worden door mensen die gaan winkelen.Erg natuurlijk , maar gewoon een feit.Almere vergrijst dus steeds meer patienten met een invalidenparkeervergunning. Elke keer als ik met mijn 95-jarige dementerende moeder(kan dus NIET alleen blijven) naar de polikliniek ga, lijkt het net een bezoek aan de Bijenkorf zo vol is die parkeerplaats en veel stress natuurlijk!.NB mijn moeder was in 1991 1 van de eerste patienten van het Flevozhuis Klantenbinding! .Er zijn dus drie problemen:1) te weinig plekken als zodanig 2)oneigenlijk gebruik--lekker winkelen 3)aanhang van patienten die gewoon er gaan staan met bestuurder erin.Mijn voorstel:verplaats de invalideparkeerplekken naar de SEH bij het Hennepveld na een gronddeal met de Gemeente Almere (ook slagboom). Dan ook minder aantrekkelijk voor oneigenlijk gebruik. De huidige situatie is een ziekenhuis voor mindervaliden onwaardig.

Wij herkennen het door u ervaren probleem. Helaas maken mensen met een parkeerontheffing gebruik van onze invalideparkeerplaatsen zonder een afspraak in het ziekenhuis te hebben. Dit probleem is al vaak aangegeven bij de afdeling Handhaving van de gemeente Almere, maar krijgt niet de gewenste prioriteit. De medewerkers van het Flevoziekenhuis hebben geen bevoegdheid tot handhaving. Het Flevoziekenhuis voldoet aan de norm voor het aantal invalideparkeerplaatsen. En omdat het Hennepveld eigendom is van de gemeente, kan het Flevoziekenhuis hier geen invalideparkeerplaatsen plaatsen.

maandag 23 oktober 2017
Hein Visbeek
bedankje aan Dr Hein Korsten. Dr Korsten, ooit heeft u mij geholpen aan Du Pruytren. Nu vele jaren later, kan ik nog steeds , dank zij u, allebei mijn handen volledig en goed gebruiken. Dank u wel. U zei toen: :" Ik vind het leuk om met handen te werken." dat ben ik nooit vergeten. Mijn zoon Mark zat op de Middelbare school de Meergronden met uw zoon. Mijn zoon is inmiddels master of sciense engeneering en ik denk dat uw zoon, uw richting is op gegaan. Groeten van een dankbare patient.

zaterdag 21 oktober 2017
Ellen Kooistra
Ik ben op 30 augustus 2017 door Dr. v.d. Ven geopereerd aan Acnes op 3 plekken in mijn buik. Wat een warme ontvangst en aandacht kreeg ik van de medewerkers van de afdeling. Ik voelde me eerder een prinses als een patiënt. Ik keek heel erg naar de operatie uit, zou er eindelijk, na 7 maanden continu pijn, een eind aan de pijn komen, ik kon het niet geloven. Maar zodra ik wakker werd na de operatie wist ik meteen dat DE pijn inderdaad weg was. Ik voelde me een compleet ander mens. Ben weer blij, voel me geweldig en straal weer. Ben Dr. vd Ven bijzonder dankbaar voor zijn kundige operatie en de begeleiding en ook de medewerkers die mij die dag begeleid hebben. Wat een service. Heel wat anders als in Rijnstate ziekenhuis waar ik me niet gehoord en een nummer voelde. Top ziekenhuis.

maandag 25 september 2017
Hans van Zenderen
Heupvervanging (voorste benadering) door dokter Kribs was top. Ongelooflijk snel herstel. Bijzonder alerte fysiotherapeute.

donderdag 10 augustus 2017
M jungmann
Gisteravond mij op de seh gemeld omdat ik volgens mijn huisarts gebroken hand heb. Maar na foto gemaakt te hebben ben ik naar huis gestuurd want er was niets aan de hand. Tot ik net door huisarts werd gebeld. Wel hand gebroken en met spoed weer terug. Echt fantastisch ziekenhuis.......

Wij nemen graag met u contact op naar aanleiding van uw negatieve ervaring met het ziekenhuis. U kunt ook het digitale klachtenformulier invullen op onze website.

dinsdag 01 augustus 2017
 
Powered by Phoca Guestbook