Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 3 plus 4 is

H.schrauwers
Zondagavond opgenomen, tot 0.40 op eerste hulp gelegen op bed voor naar boven.niet naar mij omgekeken alleen gezegd we zijn voor een bed aan het bellen niet gevraagd hoe gaat wil je wat drinken tot ik het zelf vroeg.maandag geen handdoek en washand mij gewassen met papiertisue toen ze eindelijk kwam en ik er naar vroeg was haar antwoord, o ja moest ik geven wilt u nog hebben.bah een ziekenhuis is al niet leuk maar dit ook niet hanneke

Geachte heer of mevrouw,
U kunt uw ervaringen via het klachtenformulier kenbaar maken. Daarmee machtigt u de klachtenfunctionaris om onderzoek te doen naar aanleiding van uw ervaringen. Ook ontvangt u desgewenst een reactie.

maandag 03 juli 2017
Hein Daams
Vandaag tel. contact gehad met een lieve mevrouw van de afdeling colon care. Na mijn eerdere ervaringen in een Haarlems ziekenhuis is het gewoon een verademing om hier de kontakten te onderhouden. Bovendien worden alle schema's keurig in de gaten gehouden. Ook dr. v.d. Ven wil ik nogmaals een compliment geven voor de operatie van mijn stomabreuk. Als de onderwerpen niet zo serieus zijn zou je haast met plezier naar deze afdelingen gaan.

donderdag 22 juni 2017
Astrid
Verblijf van 17 dagen op de Hartbewaking en Cardiologie. Hulde aan het personeel, liefdevolle zorg gehad. En niet te vergeten de kundigheid van de diverse specialisten.

maandag 12 juni 2017
Manon Swart
Ik vind het een kwalijke zaak dat als je naar het ziekenhuis moet voor een afspraak en je een invalidenparkeerkaart hebt dat je niet eens je auto kwijt kan omdat de mensen die naar de markt willen of aan het winkelen zijn hun auto bij het ziekenhuis neer zetten zodat een patiënt die een afspraak heeft zijn auto niet eens kan parkeren.

Geachte mevrouw, wat bijzonder vervelend om dit te vernemen. Wij zullen ons beraden over te nemen maatregelen.

woensdag 07 juni 2017
Myung
Flevoziekenhuis Almere 29 mei opgenomen. m.s.haselaar. aantal klachten. Opname chirurgie: Ik werd bijna meegenomen voor een operatie die niet voor mij bestemd was. Terwijl ik niet wist wat er aan de hand was. Ik zei daar weet ik niks vanaf, zegt zei zo: ja het is wel goed zegt ze ineens oh ik heb een verkeerde kamer, en geen excuses he. 2e klacht: ik voelde weer een bult opkomen zegt de nachtarts ja je bent te gefocust erop, bleek later dat er dus wel een bult zat. Maar hij zei zo van maar mocht je benauwd zijn meldt het wel. Dat heb ik niet meer gedaan omdat ik toch niet geloofd werd. 3e klacht: infuus zat verkeerd onder de ader, waardoor ik bij de ct scan een toeval kreeg! Mijn hele hand bont en blauw en dik. De rest van de doktoren prima maar dit zijn toch kritieke punten dat ik denk dat moet beter. Zelfde geldt krijg ik een operatie terwijl het niet voor mij bestemd is.

Geachte heer of mevrouw,
Graag attendeer ik u op de mogelijkheid om uw ervaringen via het klachtenformulier kenbaar te maken. Daarmee machtigt u de klachtenfunctionaris om onderzoek te doen naar aanleiding van uw ervaringen. Tevens ontvangt u desgewenst een reactie.

vrijdag 02 juni 2017
 
Powered by Phoca Guestbook