Wilt u iets vertellen over het Flevoziekenhuis? Dan kunt u een bericht plaatsen in ons digitale gastenboek. Dit bericht wordt de eerstvolgende werkdag gepubliceerd.

Het Flevoziekenhuis behoudt zich het recht voor reacties niet te plaatsen of te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer fatsoensregels worden overschreden of als de privacy of belangen van onze patiënten of individuele medewerkers worden geschaad. Heeft u klachten over uw behandeling of suggesties voor het verbeteren van onze dienstverlening? Ga dan naar Klachten en kritiek.

Voeg een bericht toe

Los de som op: 7 plus 2 is

Errol Riedewald
Dinsdag 9 april 2019 heup operatie ondergaan en door Dr. Krips en zijn team geholpen. Super behandeling, helemaal top. Ook het personeel afd. orthopedie top behandeling uiterst tevreden. Als ik een cijfer zou mogen geven ga ik echt voor een 10+. Dr. krips en de afd. orthopedie bedankt.

donderdag 11 april 2019
H.Oostveen
Aan Ronald Hoofd verpleegafdeling oncologie: Langs deze weg wil ik Roland bedanken voor zijn liefde volle inzet en zorg voor mijn lieve vrouw Dieuwertje Oostveen -Groen. Tevens het gehele verplegend personeel van deze afdeling en de dames van de catering en secretaresse. Niets was hen teveel om mijn vrouw zo goed mogelijke zorg te bieden. Dr.Baars wil ik bedanken voor zijn tomeloze inzet om mijn vrouw haar laatste wens te vervullen.Zij had een groot vertrouwen en respect voor deze Arts.

maandag 18 maart 2019
B.N. Heng-Sim
Mijn MDL-arts is dr. Schluter, die professioneel en patiëntvriendelijk is. Mijn oprechte complimenten en waardering voor haar.

dinsdag 12 maart 2019
Van Beek
Ik heb net een afspraak met de afdeling neurologie gemaakt en krijg een welkomstbericht van de afdeling dermatologie. Dat staat slordig

Hartelijk dank voor uw bericht. Het is onderzocht. Excuses voor het misverstand.

vrijdag 01 maart 2019
FYJ Rombout
Goedemiddag. Sta ik gisterenmiddag 26-2-19 in uw mooie ziekenhuis bij de balie van de radiologie. Goeie medewerkers die mijn naam proberen te zoeken in het systeem voor een ingreep. Mijn vriendin gaat naar de neurologie want de afspraak is niet bevestigd. Vorige week wel met verifieren van mij voor de zekerheid. lang verhaal-kort maken. Er gaan nu veel dingen mis wat normaal is als er een bubs patienten zijn bijgekomen vanuit alle gesloten klinieken. HOE KAN DAT NEDERLAND? Is het een idee om er een speciaal persoon op de klachten te zetten. Ik ben nu 1 1/2 jaar vaste klant voor veel verschillende dingen, maar het gaat de afgelopen maand niet goed. Ik was dol op jullie zh. Favoriet van het ziekenhuis t/m december 2018. gaat echt niet goed en zie veel medewerkers en patienten klagen. Groet Yvonne Rombout.

Bijzonder vervelend dat uw afspraak meerdere malen verzet moest worden. Mocht u vragen hierover hebben, adviseren wij u om dit met uw behandelend arts te bespreken. Uw klacht is inmiddels ontvangen.

woensdag 27 februari 2019
 
Powered by Phoca Guestbook