Komt u vanwege de hitte liever niet naar het ziekenhuis?
Heeft u een afspraak op een van onze poliklinieken en ziet u op tegen een bezoek aan het ziekenhuis vanwege de warmte? Neem dan contact op met uw polikliniek.
Waar mogelijk kijken we samen met u naar een passende oplossing. In veel gevallen kan een fysieke afspraak worden omgezet naar een telefonische afspraak. Is dat niet mogelijk en wilt u uw afspraak liever verzetten? Dan plannen we samen een nieuwe afspraak in.
Komt u liever wel naar het ziekenhuis? Dan bent u van harte welkom en gaat uw afspraak gewoon door.
Heeft u klachten door de hitte?
Twijfelt u of het verstandig is om naar uw afspraak te komen vanwege gezondheidsklachten die samenhangen met de hitte? Neem dan vooraf contact op met uw polikliniek. We denken graag met u mee over de beste oplossing.
Wij doen er alles aan om de zorg ook tijdens de warme dagen veilig en goed te laten verlopen. Bedankt voor uw begrip.